Tuesday, December 20, 2011

Wa Sudah Kena Beb!!


Antara lawak mengenakan orang yang paling tidak cool sekali yang pernah aku tengok.Bayangkan, tengah korang berjalan berseorangan di lorong yang sunyi tetiba korang didatangi oleh sekumpulan lebih daripada 10 orang yang berbadan sasa dan berjalan laju mengekori korang dari belakang..Sure menggelabah punya..Silap haribulan boleh keluar kalari payat dan silat langkah seribu...Walhal.....

Itulah apa yang terjadi dalam video di bawah ni.Nak tau lebih lanjut bagaimana cara mereka mengenakan si mangsa, tengok la sampai abis....Suspen suspen...hehehe....


Sebenarnya video ni aku jumpa secara tak sengaja di youtube.Untuk sesuatu yang lebih menarik, click SINI
(^___^)V



Sumber : youtube & encik google

2comments:

Nafisah Ruslansaid...

macam2 kalau kita nak kena kan org ni..*geleng2

Mr. Hardysaid...

mula2 tengok pn suspen jugak..ini memang edisi mengenakan orang..hehehe... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!