Sunday, February 17, 2013

Video Amah Indonesia Melambung & Mendera Bayi


Salam.

Adakah anda tergamak untuk menyakiti si comel seperti dalam gambar di atas?

Aku pun tak tahu macamana nak menggambarkan perasaan aku selepas melihat video ni.Kalaulah bayi yang di'ganyang' oleh amah Indon ni anak aku ataupun ada kaitan darah dengan aku, memang mau koma lah amah ni aku ganyangkan balik.Memang langsung tidak berperikemanusiaan.Sanggup memperlakukan bayi kecil yang tidak tahu apa-apa sedemikian rupa...

Kepada ibu bapa yang bercadang mengambil perkerja asing sebagai amah/pengasuh, berhati-hati dengan pilihan anda.Selidik dengan teliti latar belakang dan tingkahlaku mereka sebelum membuat keputusan.Better safe than sorry...

Bagi yang belum melihat video kejam ini, sila saksikan sendiri kebiulan otak manusia ini dan buatlah penilaian anda...



*Menuju akhir zaman, makin ramai manusia menghidapi masalah mental...Wallahualam


Sumber : Facebook & Google Image

4comments:

Unknownsaid...

bro,sy rasa memang minah indon ni metal tahap global la bro..tak ada feeling langsung duk lambung anak orang...emo sy tengok video ni bro..kalau anak sy bro,memang sy bagi lambung balik je...hemm...mcm2 perangai maid skrang ni...phobia sy nak ambik maid lpas ni..

Unknownsaid...

bro bukan takat nk lambung dia balik je, rasa nak gelek pkai stemroll pun ada nih..betul2 takda tamadun betul mangkuk tu,perangai mengalahkan binatang.binatang pn takkan buat anak dia mcm tu...bladihell betul.heiii gua mmg angry sesangat tahap angry bird dah ni huhu...

Unknownsaid...

bro,,sempat lagi selit angry bird yg tak faham tuh..hahahaa...

Unknownsaid...

angry bird tu perumpamaan...burung yg marah..lari tajuk la plak ekeke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!