Sunday, February 10, 2013

The Hand-Eye Coordination Test

Salam.

Ahad day yang boring.
Anyway, Gong Xi Fa Chai kepada semua sahabat dan masyarakat cina dimana saja anda berada.Wa punya angpao mana?

Sebenarnya, gua tak tahu nak update apa.Tadak idea.So, surfing je la ke mana-mana dalam dunia tenet ni.Dalam gua melilau sana sini tak tentu hala, tetiba terjumpa website ni, "The Hand-Eye Coordination Test".Test ni kononnya menguji sejauh mana 'vision & motor skills' mereka-mereka yang selalu menghabiskan masa yang lama dihadapan komputer.

Test ini terbahagi kepada lima peringkat.So kepada sesiapa yang ingin melihat sejauh mana tahap 'vision & motor skills' terutamanya para blogger, facebooker, twiterer, dan ke semua 'rer' yang ada di dalam dunia tenet ini, anda dialu-alukan untuk mengambil test ni.

Resultnya nanti korang gitau gua dekat komen box k.Selamat mencuba!


*Gua dah cuba.Resultnya?Nantilah gua cerita.Korang cuba dulu k.











6comments:

Veesaid...

YOU! Hahahahaha. Omg. But seriously I want an eye test, I need to get my eyes checked man :/

Unknownsaid...

oooppsss...you again...hahaha.this time it's look like very convincing kn?hehehe

(^__^)

Unknownsaid...

oh ini =.=' LOL aku takkan tertipu sbb sblom2 ni aku ada buat n3 sal ni..heehee

Unknownsaid...

hehehe...

ini semua poyoooo
(^__^)

Addasyuhadadisinisaid...

ingatkan test btul..rpanya misteri dihujung jawapan..hahaha

Unknownsaid...

jgn biarkan hidup anda,diselubungi misteriiii.....hihihiii

(^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!