Friday, April 19, 2013

Kaki Bola ~ Cristiano Ronaldo Bakal Kembali Ke Manchester United?


Salam.

Walaupun ketika ini kita tengah berada ditengah kehangatan PRU13, hentikan dulu seketika cerita pasal politik.Mari kita cerita tentang perkara yang lebih menarik daripada politik dan pasti menyihatkan badan.Bola.Ya bola...Bermula dari posting ini, gua akan memperluaskan lagi skop penulisan blog ini ke salah satu bidang yang gua minati, iaitu sukan, terutamanya bolasepak.Antarabangsa semestinya.Sebab, terus terang cakap gua tak berapa nak layan liga tempatan ni.Bukan tak mau sokong, tapi ada sebab lain kenapa gua tak berapa ambik port tentang liga M...Lain kali gua cerita ok.

Baiklah.Mari kita pergi kepada tajuk yang gua tulis kali ni, tentang CR7.


Sensasi bolasepak dunia Cristiano Ronaldo (CR7) bakal kembali ke team lamanya Manuk Naited...Eh silap, Manchester United (MU)?Printscreen diatas memaparkan satu tweet yang dikatakan dibuat oleh CR7 di laman twitter miliknya yang kemudiannya dikatakan telah dipadamkan semula olehnya.Sejauh mana kesahihan berita ini tidaklah dapat dipastikan.Namun sekiranya berita ini benar, nampaknya pasukan Manuk Naited bakal mendapat suntikan kekuatan baru dengan kehadiran semula striker Real Madrid dan Portugal ini ke Old Teropot...Trafford...Sorry again my mistake hehe...

Apapun kepada semua kaki bola, sama-sama kita nantikan sejauhmana kebenaran berita ini.Terus terang cakap, gua memang anti ngan team setan merah ni tapi fan kepada CR7.Harap-harap hoax, sebab kalau betul maka bertambahlah kekuatan setan-setan merah itu huhu...Setan merah fan out there jangan marah haa...hoho...

Keep The Blues Flag Flying High!

Adioss :)






Source : Twitter & Google Image


4comments:

Unknownsaid...

ehhh...no...no...no...sy peminat tegar kelab baju merah ni k...dan juga peminat mamat hensem ni...hehehe
ohh,jangan kutuk2 ek...nanti xnak dah geng dengan bro...hahaha...

#baguslah kalau dia balik ke MUFC =)

Unknownsaid...

eh @ckk minat team ni rupanya...hekeleh..poyo aa team ni..haha

hrp2 CR x blk ctu.pis pis kacang pis huihui :P

Unknownsaid...

hahaa...kejamm bro...mana ade poyoo lahhh

Unknownsaid...

yala yala..x poyo la..cuma berlagak je hoohoho (^__^)V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!