Friday, March 29, 2013

Unpublish Lahad Datu ~ Lokasi Mayat Pengganas Dikebumikan

Ini bukannya artikel yang gua sedang usahakan tu.Cuma satu info yang seorang kawan gua telah 'terpublish' di FB...


Memandangkan perkara ini telah pun dibahaskan di laman sosial, maka dengan ini gua pecahkanlah sedikit 'lobang'..

Perkara ini sebenarnya telah sampai ke telinga gua sejak beberapa hari lepas.Salah satu lokasi pengkebumian yang telah terdedah kepada umum, Ranau.Berikut antara komen orang tempatan Ranau.





Thats all.For confirmation, please refer to the nearest police station and PDRM FB page....Seperti yang telah dinyatakan diatas, bila melibatkan soal keselamatan jangan tanya gua, tanya terus kepada pihak yang berkenaan untuk menjaga kerahsiaan.Jawapan skema dari gua.hehe. :)


Info sampingan : Semalam lebih 500 buah rumah 'atas air' di Sepanggar, Kota Kinabalu telah musnah dalam satu kebakaran.Coincidence or _________________ (fill in the blanks).Jawapan atas tanggungjawab anda sendiri... :)

Sekian.Wassalam.



*Identiti para pengomen dan sumber terpaksa dirahsiakan untuk menjaga privasi.


6comments:

cik kaki ketawesaid...

0.o <------ fill in the blank
my answer is "curious" hahaha...haiyoo...sy yg duduk di semenanjung ni bro hari2 tengok berita je...sy harap benda ni cepat berakhir...semoga selamat semua nya..

El Hardysaid...

soalan cepumas tu...hehe...rasanya xda apa sebenarnya pasal kebakaran tu,tp mmg btl lebih 500 buah rumah habis..lg 1 hal, perkmpgn yg tbkr tu mmg majoriti dihuni oleh 'mereka'...sbb tu bro bg 'fill in the blanks' tu...coincidence mopping-up perhaps... :)

Mohd Ridzwan Abdullahsaid...

Aku pun mcm2 dgr kat tmpt aku. Baik kat luar atau pun kat masjid. MAsing2 dgn cerita versi sndiri. Sampai kita yg dengar pun pening. Kat umah plak dgr kot berita. Isk3...

El Hardysaid...

besala bro..mcm2 versi crita ada, ikut dr situkang cerita mcmna dia nk 'lipurkan' org dgn 'laranya' hehe.berita tv plak, bkn x bleh pcya,byk sgt cover-up nya.yg ni skdr kisah sampingan aja ni,no confirmation..jln plg senang, let the authorities handle the situation..abis crita :)

Mohd Selim Zainalsaid...

mselim3 pun dah dengar macam2 versi pasal hal nie...kekadang dah pening kepala, sehingga x tahu sumber yg mana sahihnya...bagi mselim3 sendiri, mselim3 sokong mana yang benar dan menolak sekeras2nya mana2 yang berbaur politik dan fitnah...

mselim3

pls:mselim3 ini hidup hanya sementara, mselim3 x nak kerana perbezaan politik dan fahaman menyebabkan renggang atau retaknya hubungan persahabatan .... mselim3 x suka perbalahan dan persengketaan serta perdebatan yang sia2...yang penting kita berbincang (meja rundingan) ... x nak gajah dengan gajah bergaduh mselim3 orang "kecil" mati tersepit ditengah2...peace!

El Hardysaid...

itulah yg sebaik2nya bro..tp org kita skrg ni,politik punya pasal sgp buat apa sj..apapun sma2 kita berdoa semoga smuanya akan pulih spt sediakala...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!