Wednesday, February 8, 2012

Kakiku Di Bibirmu

"Bro, lu ada pulus ka sekarang ni?Kalau ada bagi wa pakai dulu sikit, nanti wa dapat duit wa ganti balik duit lu.Amacam, ok ka?" "Ok ba kalau kau bro, takda hal..Nah pakai la dulu".

Sebulan kemudian, terserempak di suatu lokasi....

"Aik bro laju ja jalan.Sibuk ka?" "Ya bro sibuk ni mau cepat.Lain kali kita cerita bro....." 

Aik???Buat-buat lupa pulak???

Gua bengang betul la dengan perangai mangkuk macam ni.Waktu minta tolong bukan main lagi merayu itu ini, buat muka seposen..Sudah ditolong buat-buat lupa la pulak.Macam sial punya perangai..Kecik-kecik tak nak mampos, sudah besar menyusahkan orang.Kalau gua ni ada pencetak duit boleh cetak balik bila duit habis takpa juga, ini sama jugak macam lu ada masa masyuk ada masa kempis...kalau setakat 2 3 ringgit takpa jugak, ini boleh setel belanja dapur sebulan..Asbestos jengkreng kongkeng punya kawan betul la lu ni bro...


Tapi takpa la, kalau lu tak mau bayar dan terus buat-buat lupa takpa..Tapi lain kali kalau lu datang lagi nak minta tolong dengan gua, kirim salam.Gua simple ja, sekali lu break my trust, sampai mati gua akan ingat perangai taik lu.Sekali kena takpa, tapi untuk kali kedua sorry.Jujur gua cakap, gua memang teringiiiiiiin sangat untuk menyampaikan kaki gua ke bibir lu macam yang Bruce Lee buat ni tapi takpalah, lu teruskan ja lah dengan perangai sial lu.Nanti satu masa akan ada juga tangan atau kaki yang mencium bibir lu, dan gua harap-harap bukan pedang la yang naik ke leher lu...Ok....

Sekian luahan hati Min Siam.Huh, bikin panas betul la dapat member macam ni.Haprak punya kawan...Tak di tolong member, sudah di tolong buat taik la pulak....Lu memang sial punya kawan la bro...Pui.Nasib la apa boleh buat.....Hmmm...


P/S : Kawan ketawa senang dicari, kawan menangis?Sendiri mau ingat.Jangan salah pilih kawan, nanti kena kena kencing macam gua huhu....Salam...




8comments:

biQa Hatminsaid...

betullah tu..sebab duit kadang2 putus kawan..bosan gila perangai camtu.. jom jadi teman kak yong..teman berkungfu...haha

Mr. Hardysaid...

biQa Hatmin kekadang bukan setakat rasa nk bg kungfu ja kak yong,rasa nk tanam hidup2 pn ada klu kena ngan kwn yg mcm ni...nyakitkn ati betul...bagi azan terus dkt telinga dia mgkin bgus kot spy sedar sikit...huh..min siam dlm mode ganas ni..waaarrgghh...hehe ;)

Amoi MiyaSyasaid...

cakk ! sorry dah lama tak singgah sini . :D skrg baru free :D

emm , marah betul ye ! sabar ehh , kalau orang camtu kena mintak jugak . kita as kawan , kena tegur kot . kalau wani , wani mintak balik duet tu !

A retarded kittysaid...

mangkuk memang tak reti bayar hutang

Mr. Hardysaid...

hmmm betul jugak kn..mangkuk mmg la x reti bayar utang...da dirinya mangkuk...hehe ;)

MawardiYunussaid...

patut ngan siku2 sekli kt bibir..hahaah

Mr. Hardysaid...

bukan takat siku ja bro,klu ikut hati bgus tembak dgn senapang gajah biar mampos...talak guna punya kawan...

Mr. Hardysaid...

@Amoi MiyaSya tau dah napa komen wani x kuar..n problem tu da settle (^__^).hmm duit pnya pasal kwn baik pn leh jd musuh...malas nk kecoh,bg dia ja la..tgk satu masa nti dia susa,masa tu baru dia tau langit tgi rendah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!