Thursday, December 30, 2010

Garuda Patah Sayap!!!


Mesti semua penyokong Malaysia puas hati, buah pinggang, limpa, usus, sum2 dan yang sewaktunya dengannya sebab kita menang piala AFF.Tapi, mesti kamurang semua tertanya-tanya apakah faktor kemenangan utama Malaysia?Sebenarnya masa indon dapat penalti mula2 tu, si Khairul Fahmi telah bertukar menjadi ultraman, tu yang senang2 ja dia safee tendangan tu.Tak caya?Ini buktinya..

Syabas Khairul Fahmi kerana berjaya mem'fire' bola itu daripada masuk ke pintu gol 
Selain daripada tu, beberapa faktor lain juga dikenalpasti sebagai penyumbang utama kekalahan indon di tangan Harimau Malaya.Antaranya:
1. Kegagalan pasukan indon memanfaatkan kelebihan bau 'Bungkag' (ketiak) yang dimiliki oleh pemain2 mereka seperti Okto.Jika mereka memanfaatkan sebaiknya kelebihan itu, kemungkinan mereka untuk kalah dengan jaringan yang lebih besar akan bertambah tinggi huahaha...
2. Serangan psikologi yang mereka gunakan telah mem'fire' mereka semula.Banner mereka yang berbunyi "Raja Gombal, di Jakarta kami hancurrr" telah menjadi kenyataan.Memang, syabas kerana telah berjaya menghancurkan diri anda sendiri ;)
Apapun syabas setinggi mountain daik bercabang 12 diucapkan kepada HARIMAU MALAYA kerana berjaya mematahkan sayap sang garuda & langsung meng'convert'kannya menjadi burung pipit hahaha.Dengar cerita ada sahabat blogger cakap hackers indon nak launch cyber attack pada Malaysia sebab tak boleh terima kekalahan.Oi, kalau da kalah tu buat la cara kalah, memang sudah adat pertandingan macam tu ada menang ada kalah.Tapi kalau kau still tak boleh terima kekalahan, peduli ku sana...ada aku kesah...Apapun, Tahniah HARIMAU MALAYA!!!!

*Bungkag = bahasa tempatan Sabah yg bermaksud bau ketiak melampau tahap gaban yang boleh membuatkan anda dimasukkan ke wad ICU sekiranya terhidu ;-D

0comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!