Tuesday, August 17, 2010

Long TIME!!

I'M BACK!! 1st of all, aslmkm wbt & salam ramadan buat semua.17 ogos 2010 bersamaan 7 Ramadan 1431 hijrah.Hari yang panas terik, tekak pun dah kering kontang da ni.x pa, sabar.Dugaan di bulan ramadan....

     Lama betul x menulis..Bukan apa,malas 1 hal, x da topik yg interesting untuk diperkatakan lg 1 hal..Hari ni ntah knapa tetiba plak siurang tergerak untuk menulis, tp x tau mo tulis apa....politik?aku malas da mo ckp pasal politik, p *#^@&$ la kamurang sna.(censored, bln puasa x leh mncarut hehe).Makanan?emm, topik paling best utk di'liur'kan masa bulan puasa ni, tp nti air liur meleleh la pla..lmbt lg waktu sungkai ni..Bola?ala, Chelsea da menang BPL opening game, drogba score hatrik, final score menang 6-0..nk ckp apa lg?Chelsea is the best team in the entire universe huehuehew....

    Hah, aku pn da blur ni, x tau mo tulis apa..maybe by next post la aku fikirkan sesuatu utk di'hentam', di'liur' @ di'perkritik'kan ok..anyway, aku rasa aku selesa dgn style penulisan sebegini, sempoi dan x formal, no protocol, no boundaries...& i think from now onward aku akan mula menulis dlm style penulisan sebegini..Ok la, i think thats all for now..Selamat berpuasa kpd semua saudara2 seIslamku,semoga kita akan beroleh manfaat dan pahala yg berlipat kali ganda di bulan rahmat ini..& kpd sahabat2 yg lain serta semua yang membaca coretan di blog ini, have a nice day to all of ya!see no evil,speak no evil,hear no evil..Mo pg cari sungkaian dulu, chowcinci....salam.....




0comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amazing!